[O2] reflektor - regulacja wysokości świecenia nie działa

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jar
    Classic
    • 2010
    • 24

Zamieszczone przez mozgi
    do O 1 będzie pasowało czy dedykowane jest tylko do O2 ? chodzi czy dużo przeróbek musiałbym zrobić? nie znam się na elektronice , więc pytam :P
    Witaj.

LCLT - aby pasowało Ci p&p sprawdź proszę jaką masz wtyczkę połączeniową w lampce w bagażniku, jeśli taką jak na foto poniżej (sądzę na 99,9% że tak) to gniazdo jakie jest we wiązce LCLT będzie pasować.

Numer tej wtyczki powinien być: OEM 893 971 632

• Evil
    Rider
    • 2009
    • 721

Byłem na przeglądzie, okazało się, że mam źle ustawione światła, diagnosta kręcił kręcił i nic nie dawało, ani się światło nie podnosiło, ani nie opadało.
    Przypatrzyłem się temu na spokojnie i widzę, że śruby odpowiadające za "położenie" strumienia światła się kręcą, ale tj, się coś urwało i nie reaguje.

Z środka samochodu na regulacji strumień światła się podnosi - stojąc przed ścianą, ale oby dwie lampy są źle zsynchronizowane a więc podnoszenie i opuszczanie strumienia nic nie daje, bo lampy świecą krzywo.

Tu pytanie, czy da się ten silniczek wymienić, czy trzeba cały reflektor wymienić.

O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

Komentarz

• navigator
      Rider
      • 2009
      • 583
      • Volkswagen

re

ad1) zakładam, że regulował odpowiednimi śrubami a nie tymi od świateł drogowych

ad2) się da się
      >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

Komentarz

• Evil
        Rider
        • 2009
        • 721

tak, regulował tymi które odpowiadają za podnoszenie strumienia światła.
        nazwa się jakoś specjalnie ten mechanizm, który da się wymienić, bo nigdzie nie potrafię znaleźć.

O2 1,9 BXE+ 143KM/312Nm

Komentarz

• Ralfik
          Ambiente
          • 2013
          • 225
          • Octavia III (5E3)
          • DADA 1.5 TSI 150 KM

Mam nowe orginalne reflektory na sprzedaż do O2 z2008r.

[ Dodano: Sro 03 Gru, 14 22:53 ]